Кияни на гості міста тепер можуть онлайн дізнатися про найцікавіші локації та «відвідати» зоопарк чи музеї під час 3D-турів.
Кожен день набирають обертів цифрові інструменти в столиці. І туристична галузь в тому числі. 23 грудня 2021 р. керівництво міста презентували туристично-культурний хаб з оцифрованими локаціями. Під час презентації хабу Петро Оленич, керівник цифрової трансформації Києва (CDTO) та заступник голови КМДА розповів чому і для кого він бул створений.
Впровадження цифровізації та інформаційних технологій є одним із основних напрямків розвитку туризму.
Це процес, який давно запущений і постійно розвивається.
— Київ активно йде шляхом діджиталізації, в тому числі галузей креативної економіки і туризму. Використовуються новітні технології щодо оцифрування локацій, створення 3D-турів, елементи доповненої реальності. «Цифра» стала важливим інструментом для залучення туристів.
Саме тому ми створили та запустили туристично-культурний хаб Києва: https://guide.kyivcity.gov.ua. У ньому можна дізнатись про туристичні локації і віртуально відвідати їх, бути в курсі актуальних подій та отримати іншу корисну інформацію. Чекаємо на ваші відгуки!», — розповідає Петро Оленич.
Олег Половинко, директор департаменту інформаційно-комунікаційних технологій вважає https://guide.kyivcity.gov.ua цифровою візитівкою міста з актуальним контентом, який допоможе ознайомитись з туристичними принадами ще до поїздки.
«На порталі можна дізнатись про туристичні локації, актуальні події та отримати іншу корисну інформацію: про туристично-інформаційні центри, карту метро, міський транспорт тощо.
Однією із «родзинок» хабу є нові 3D-тури. Різні локації Києва користувачі вже можуть відвідати онлайн. Серед них Київський зоопарк, станція метро та музей «Золоті Ворота» та інші локації», — додає Олег Половинко.
Кураторка проєкту цифровізації за напрямами туризм, культура спорт в Києві Олена Чернега, розповіла про використання в туризмі новітніх технологій.
«Зараз світ не стоїть на місті та туристи, які мандрують стають вибагливішими до технологій зручності використання та швидкості отримання інформації. Сам тому важливо використовувати інструменти цифровізації для брендингу та промоції території.
І перші кроки вже зроблені – оцифровано туристично-культурні локації в місті (у форматі створення 3-D турів та Stree View) За допомогою таких технологій туристична галузь стає цікавою, популярної і затребуваною. Тому що запланувавши відвідування локації, можна переглянути та ще більше надихнутися і відвідати або порекомендувати до відвідин», — зазначає Олена Чернега.