В столиці до Новорічних свят створили квест з елементами доповненої реальності.
Світ змінюється та стає цифровізованим, туристична галузь не виключення. Зараз майже кожне місто та регіон має свій офіційний сайт, мобільний додаток та інші інформаційні ресурси, але, крім того змінюється підходи до формування та створення туристичного продукту, його подачі та позиціонування на ринку.
В Києві як, цифровому флагмані країни, вже активно займаються оцифруванням міських локацій та об’єктів на рівні міста, створюючи 3D тури, екскурсії з елементами доповненої реальності, інтеграції з геоінформаційними системами, тощо.
Цифровізація туризму – це один з сучасних та ефективних інструментів для брендингу території.
Незвичайна екскурсія
Зараз на рівні міста оцифровано найпопулярніші локації, а один з районів – Деснянський до Новорічних свят підготував квест з елементами доповненої реальності. Це все зроблено для створення святкового настрою у мешканців району та гостей та вивчення принад району.
«Цифровізація туристичної галузі —це інструмент для покращення репутаційного менеджменту туристичної дестинації. Використання технологій доповненої реальності в туризмі– це ноу-хау, що тільки набирає обертів в України, та в Києві зокрема.
За допомогою таких технологій туристична галузь стає цікавою, популярної і затребуваною. Формат квесту чи екскурсії за допомогою створених проєкцій доповненої реальності дозволяє дізнаватися неочікувані факти про місцевість та особистостей, відтворювати процеси чи ремесла та інше», — каже Олена Чернега, кураторка проєкту по цифровізації напрямків туризм, культура та спорту в м. Києві.